Monday, March 09, 2009

an email letter to Rolando "rolly' Borrinaga

In order to meet the need of information Rolly Borrinaga must first understand the internet in order to be appreciated. He must first well-informe the language of his soul, huh? in order to become informed and know what it is all about around him. This email sent to Rolly is to let him figure out whom are they:

To: Rolando O. Borrinaga <rolborr@mozcom.com> Date: Wednesday, November 10, 2000 02:15 AM,
Subject: Tubag sa Reklamo

Dear N-toy,
U
sa ako sa mga "buddies" nga mikuyog paingon sa Taipe aron pagtabang sa mga biktima sa nadisgrasyang SQ 006 ilabina sa emosyonal nga bahin. Ug miabot kami balik sa Singapore kahapon, 3rd Nov., aron pagtambong sa inbitasyon sa Presidente sa Singapore sa usa ka importanteng ukasyon.
Niining buntag 4th Nov., 9am, daku ang akong kahingangha sa duha mo ka sulat (email) dated 29th October 09:09:51 ug 1st Nov., 22:41:51, nga nakapatandog kanako. Ug misabot ako sa imong gibate ug mionong ako sa imong kahiubos diin miguba sa atong mga balatian. Apan kining tanan matod pa. "pagsuway sa atong pagsalig "Kaniya".
Nahinuklog usab ako nga ang moguba sa atong dalan, ato ra usab nga kaparientihan ug mga kahigalaan. "Bisan gani ang kaugalingon mong mga igsoon nag-budhi ug nagdaut man kanimo. Ayaw gayod silag saligi, bisan pag-ingon ug makighigala sila sa ilang pag-pakigsulti kanimo," matud pa.
Gusto sad’kong makahibalo ka, ang akong kagrupo diri (kon mao ni ang "term") dili mga Pilipino ug labaw na nga dili Navaleans. Kining mga Navaleans nga imong nahibaw-an nga may contact kanako, tag-sa lang kami mag-kaestorya. Tungod sa akong trabajo nga morag James Bond, mao nga wala gayod koy matawag nga "kagrupo" nga taga Naval. Hinoon ako ang nag-pahibalo ug nag-imbetar kanila sa pagsulod sa inyong site. Aron usab maka-engganyar kaninyo.
Daku sad ang akong plano nga makatabang bisan gamay lang. Gani mihangyo ako sa akong mga kahigalaan sa dili pag-panglabay ug mga office equipment kon sila mag-upgrade, sama sa mga typewriters, fax machine, telephones, computer ug uban pa nga makagamitan. Maayo na lang kini nga temporaryong magamit sa inyong bag-ong news group. Apan sayang...
Nalipay ug na-enjoy man unta ako sa inyong site, peru naunsa ba nga may mga tawo man diay nga mga hugawan, wak-wak ug mga hilo-an, "sama sa mga maidlot nga pana (tunok) ang ilang mga dila; mga bakak ang ilang mga gipanulti ug may mga tango ang mga pesti. Ang tagsa-tagsa kanila nagsultig pulong sa pakigdait sa ilang isigkatawo apan ang tinood nilang tuyo mao ra ang pag-pamitik.
Ang akong sad'ng tuyo mao lang ang pag-tarung sa mainitong diskusyon. Palihug usab ayaw idirekta ang imong address "sa imong grupo" kay wala ako'y kagrupo diri nga walay pamatasan. Kon ang ka "grupo" nga imong giingon means barkada just for fun, wala na kana sa akong bokabularyo karon. Kon ang pag-barkada-barkada walay maayong kapaingnan--- wala na ako'y panahon niaana. Daku sad ang akong kahiubos sa mga tawo nga imong gi-ingon, sa pag-gamit sa akong email address. Apan ang kahitas-an ray mahibalo niana.
Sa katibuk-an, dili gyod maayo ang ilang gibuhat. Mura ug mga barumbado ug walay batasan. Ilabina gayod kini si Marcial, nga nag-huramentado pagyatak sa mga Pilipino nga mura ug buang tunong sa pag-takdol sa buwan, maayo gani kay makatunong pag-kitiw ang kamot sa keyboard.
Ang tunado sa imong sinulatan mura ug nakapatandog kanako. Hinuon ang pag-sabot ug ang pag-pasaylo maoy akong hinagiban aron makab-ot ang kalinaw. Apan kinahanglan mag-bantay usab kita batok sa atong mga higala, ug dili mosalig sa atong isig-katawo. Maglimbongay ang matag usa ug walay bisang usa nga dili bakakon, naanad na sila sa pagpamakak, ug wala nay-hunong ang ilang pagpakasala, matud pa.
Pipila lang ang akong mailhan diri nga taga Naval, si Marlyn Eamiguel, Barahan ug Gigie. Ug nakahinumdom sad ako nga may natagaan sad nako sa imong website address sila si Inday Tibon, Susan Gonzales, Bobong Sabocohan ug uban pa nga miari sa Singapore.
Parte sa gi-hiloan nga computer nga imong giingon, kahibalo ka ba nga nakadawat sad ko niini pinaagi'g attachment ug may tatak pa nga NSF? Maayo na lang gani kay upgraded ang akong anti-hilo software, ug wala makaduot, pero dilikado gayod kini.
Akong eforward ang imong sulat (email) ngadto sa mga taga Leyte or Navaleans nga akong nahibaw-an diri, aron nila mabasa ang imong mga reklamo ug kahi-ubos sa hingtungdan. Ug i-go na lang akong makatambag, apan dili makamando kon unsay ilang buhaton.
Kon ikaw si Aba Buhu ako usab sa takubang Abu Bakarr. Apan dili angay nga akusahon ta dayon ang usa ka tawo 'o higala. Pag likay pagsamad ug balatian. Siguro binuhatan kini sa mga tawong intrigero ug entrigera. Apan andam akong mopasaylo kanila.
Palihug lang ko pag-forward diri sa IP reading result nimo nga naa ang akong email address. Mga usa 'o duha ka semana wala ako diri sa Singapore kay may working trip ko para Canada kay pangeta-on nako si Liza ug Neda. Peru reachable pa kaayo ko thru the internet, Salamat.
Kining ubos ug pobre nimong igsoon, dili na lang mag-paila kanimo.
BoBong

No comments: