Saturday, April 11, 2009

HIGALA UNSAY IKASULTI MO?

ANIA ang nahitabo kanako. Ako ugod adunay kinaiya nga maloloy-on ug mag-gihatagon, puedi pod bulatikon, molaban ug motabang ilabina sa mga tawong gidagmalan sa kapalaran.…busa higala unsay ikasulti mo?

Tagoa lang ako sa ngalang Tambaloslos, apan karon gi-usab ko ang akong apelyedo, kay tingaleg madamay ko niining RAPIST ug KAWATAN nga politiko. Nagpuyo ako sa halayong dapit ug naninguha nga makab-ot ko ang mga damgo ug grasya nga iya sa Ginoo.

Nakab-ot ko ang uban apan gihasol ako niining RAPIST ug KAWATAN nga mao karon ang board member sa Naval Biliran. Gi-among-amongan niya ang mga butang sa patay namong ginikanan aron maoy gipamalit ug BOTO didto sa Capinyahan ug Higatangan. Gidaut niya ang pamelya sa akong asawa lakip na ang kaliwatan ni Matin Petilla.

Ang planong pag-liquidate ni Danny Parilla wala tumana kay gibugha naman ni Corpin nga iyang higala. Busa nahadlok usab ako kay gibaharan sa tunto nga ipaku-ot kon ako sa Naval mo bisita kaninyo. Daghay dili maka-tuo, apan dili na lang ako mobisita kaninyo kay citizen na ako, ug tingalig mahi-sunod ako ni Danny Parilla nga atong amego, ug ang armas nga kuarenta esingko iya ra ba to!

Submarinong sundalo ang gisugo niya pag-liquidate kanako, ug ang rapist sa mga ig-agaw namo. Drug-addict kini siya, gitulis ang bangko ni Lucela. Na’ay asawa, Yakuza. ...Susmariosep!

Ako naposilan ni Ricarte, kay nag-tuo ang pobre nga ako ang mibato ug milabnot sa tubo,tubig niini, diin ang hinungdan ang pag-pangural ni Eden nga lapas sa utlanan nga maoy ilang gikagubtan. Napasaylo ko si Carte ug hikalimtan ko ang nahitabo niini. Apan gibangon sa tonto ang kang Carte Ampong nga kaso kay nakig-gierra kini sa mga Morillo. Wala ako motuo apan si Eden mihimo pag-submarino, gihangyo ang mayor ta nga dumbolon ang korte sumprema nga maoy hinungdan si Ampong na-preso, apan karon gipagawas ko na! ….Higala unsay ikasulti mo?

Si Criste Delis Vicera gidudahan nga maoy nag-hatag ug kahayag pina-agig lamparilya, maong nag-sugo si Eden ug tawo nga batoon ang kang Cresti nga pinoy-anan ug gi-pintalan pag-dugo sa manok ang pultahan. Nagsugo usab siya nga gukdon ug posil si Tasyo Sanosa nga mo-boto bisag aguyang-yang ang bala, nga maoy nakapalisang sa kalye Caneja. Gigamit usab kini ni Gaygay nga ma’oy nakapalisang ni Kakay. Gisagpa ang asawa ni Marcelo Ricacho, kay mikurahab ang asawa ni Eden nga gago. Giluom lang intawon sa mga Ricacho, kay nahadlok ang tanan niining Sadam sa Biliran..(Sa Dami ng utang). Mga Polis hadlok kaniya, kay gihimong armory ang balay ni Pesyong ug Lucena. ...Susmariosep!

Ug para pag-guba niining kabos ninyong higala, mibunal si Eden kanako ug intriga; nga ako naboang na. ...Susmariosep!
…, ug ayaw kunog tuho-i kining mga sulat kong pang-libro apan libre. ‘Di ba ang mga tawong naboang magasulti mag-tinuod?' Sama ni Cristo nga nagasultig tinuod gibino-angan ug gibitay sa mga Hudeyo? …busa kong nabuang ako magasultig gayod sa tinuod sama ni Cristo, batok nianang hudeyo. …na hala! …higala unsay ikasulti mo? “…sama ra kini nga walay sala ang buta! …ug mikanta na ang amang!” oppps! ayawg saba, wala ‘ra’ba nay simba-simba si Eden kay mahadlok sa tinood (The Truth)
KATAPUSAN

No comments: