Wednesday, November 14, 2007

BALAKNON: DUGAY-DUGAY NA JOD…

DUGAY-DUGAY na jyod nga panahon nga wala ko mabisita ang lugar diin ako nag-antos sa mga pag biay-biay kanako apan taas noo nga gisungsong ko ang kabangis sa panahon nga midagmal ug mitamparos kanako. …Susmariosep!
Wala damha nga milurang. Ug milurag diotay ang kabangis sa panahon sa akong mga pag-antos apan luyo niining tanan nag-hulat kanako si Tampalasan ug Kamatayan diha sa Naval Biliran matod pa sa tig-paniid nga gihatagan kog one thousand ang bulan apan naundang kay dia na man diri ang kagwang.
Nahadlok ako kay ang kinabuhi daw sama lag utot, inig bulhot daghan ang makasimhot ug daghan usab ang mahimuot apan ibanlod ka na lang sa kalimot ug ang mga wati kanimo mukotkot ug mukolikot. …kagilokkk!
Busa wala na sa akong listahan ang pag-bisita sa Naval Biliran apan ako gihapong masayran nga daghan na ang kausaban kay si brother Emet kanako misaysay man.
Matod niya nausab na si Inday Caneja, gibiyaan na siya sa iyang bana. Ug si Intoy dili na sa shabu mutotoy kay wala na mamaligya si Oka Kadoy. …mao bhaaa! ...adto na lang kang Bornillo Iboy (anak Totong bha!) kay may pakapin pang balanghoy.
Ug ako nahisagmuyo, si Cresti Delis Ramagos sa kapait usab nag-antos. Si Intoy naka dung’gab ug si Intoy gidung’gab, si John usab nanung’gab apan babayeng putig palad. …ahayyy!
Ug nalipay ako kay si Letty menyo na, ug ang nabana pag-umangkon ni Bernardo Zamora, gi-imbitar man gani si brother Emet sa kasal nila?
Hasta si Boy Sumayod, menyo na pod? …Pastilann Talinnggggg!
Bisan si Jade wala pasayloa, sa panahon gidagmalan usab siya. Naay asawa puerting siawa, mosunod siguro kang Pina nga toa sa China, kay si Marwin na pod ang gitirada. …gina swerte siya!
Ug sa laing bahin nahibulong ang mga osyusero ug mga ing’getero, sa kalit nga pag-asenso ni igsoong Dangel nga atong amego. Daghan na kinig sakyanan ug sila nag-duda nga membro kini carnap gang or kidnap gang, brother Emet added.
SUMPAYANAN PA !

No comments: